Pressemeddelelse og opfølgning
Bambuni Denmark
En velskrevet pressemeddelelse med den gode historie, sendt til de rette modtagere, er alfa omega for, at man får sit budskab frem i massemedierne. Efterfølgende grundigt opfølgningsarbejde kan endda skaffe redaktionelle omtaler og interviews, som man kan bruge i sit markedsføringsarbejde på de sociale medier og på sin hjemmeside og webshop.
Find den gode historie
Hos Trechoma Promotion bruger vi god tid på den indledende samtale, hvor vi spørger ind til din virksomhed fra alle vinkler. Derefter finder vi den historie, vi mener, er den stærkeste i forhold til de relevante medier.
Vi samarbejder med vores kunder, og rådgiver om den bedste måde at fremstille historien og virksomheden på.
Bambuni Denmark er en virksomhed, der sælger tekstiler af bambus. Det ville være oplagt at sende en pressemeddelelse om et nystartet firma, men historien i sig selv er ikke interessant. I dette tilfælde lå historien et helt andet sted. Læs online artiklen på Jydske Vestkysten her og se artiklerne i billedgalleriet nedenfor.
Vi skulle bruge et skarpt firma, som kunne få vores historie ud i medierne. Vi havde indhentet 4 forskellige tilbud med opfølgende møder omkring vores passion og ønsker.
Valget var nemt, efter vi havde snakket med Morten Nissen fra Trechoma Promotion – Han forstod vores behov med det samme, satte sig hurtigt ind i vores firma og hvad der var vores historie. Morten kom hurtigere end aftalt tilbage med et udkast, hvor vi var meget overrasket over arbejdet. Efter vores godkendelse gik der kun 2 dage, før havde Morten havde en aftale med det første medie, som ville skrive om os. Grundet Trechomas arbejde kom vi i 4 medier, hvilket overgik vores forventninger.
Forløbet mellem Bambuni.dk og Trechoma Promotion har været en god oplevelse. Kommunikationen var tæt, og vi følte os i de bedste hænder. De varmeste anbefalinger fra Bambuni.dk til Morten Nissen og Trechoma Promotion.
Har du en god historie?
Om din virksomhed eller dine aktiviteter som bør få plads i avisen, på TV eller i radioen?